Není to vůbec krátká doba, co uběhla od Sametové revoluce. Samotní Češi nyní jezdí po celé Evropě, ať už na východ či na západ a pomalu jejich zkušenosti mění i ten náš malý rybníček. Spousta návštěvníků zahraničí se vrací do Česka, třeba i po týdnu a zjišťuje, že najednou zboží, které se dřív zdálo bezvadné […]
Mnozí vnímají positioning jako pozici podniku na trhu. Tento výklad však není správný. Positioning je totiž místo, které určitý produkt zaujímá v myslích zákazníků vůči konkurenčním produktům. Pro správné vybudování positioningu musí firma podniknout tři nezbytné kroky – 1) V první řadě je nutné identifikovat soubor možných konkurenčních výhod, na kterých lze pozici podniku vybudovat. 2) Poté […]
Uvedu zde několik nejznámějších přepravců, včetně zkušeností s většinou z nich. Je samozřejmé, že každý má jiné nároky a proto jsou tyto informace hodně relativní. I přístup společností se vyvíjí, nicméně obecně platí asi toto. PPL – velice SPOLEHLIVÁ, má kvalitní vozy a nestřídá řidiče tak často jako ostatní, cenově trochu dražší, při větším objemu balíků nabízí […]
Snad snem každého podnikatele je nejen vydělat peníze, ale také vybudovat značku. Většinou je značka tím, co nás táhne dál a nenechá nás spát a usnout na vavřínech, překonat situace, kdy to nejde dál a hledat další a další cesty a všechny možné i nemožné cesty! Po čase, když už vše funguje však zjistíte, […]
V současné době, kdy prostřednictvím e-mailu a telefonu komunikujeme denně s několika desítkami lidí, je velmi důležité být schopen zorientovat se v kontaktech, telefonních číslech a e-mailových adresách. Běžné zápisníky často nestačí našim požadavkům, proto jsme vybrali pár aplikací, které by vám se správou kontaktů měly pomoci. · Bitrix24 Bitrix24 je v podstatě takovým Facebookem pro […]
Nejlepší na tom všem je, že když budete podnikat na rodičovské dovolené, nepřijdete o žádné dávky, o příspěvky a můžete si vydělat kolik chcete. Nejen, že si můžete přivydělávat u současného zaměstnavatele, pokud ho máte, můžete také pracovat u úplně jiného zaměstnavatele. Nebo začít podnikat. Pokud je žena podnikavá, je na rodičovské ten nejlepší čas. […]
Na první pohled se může zdát, že definice slova podnikání je velmi jednoduchá. Není tomu ale tam. Hned vás o tom přesvědčím. Ony dosavadní studie podnikatelství rozdělují podnikání do tří základních kategorií, respektive, do tří pohledů. Je to ekonomie, psychologie a strategický management. Ekonomický pohled– Co vzniká podnikatelovým jednáním a jaké jsou způsoby jednání. Výroba, […]
Samozřejmě, že ne samotný internet, ale prostřednictvím něho nám to půjde celkem snadno. Pokud budeme chtít a pokud se budeme snažit. Co k tomu potřebujeme? § Chuť a nadšení § Něčemu rozumět § Čas § Pečlivost To jsou asi základní předpoklady k tomu, abychom mohli začít vydělávat prostřednictvím internetu. Možná se vám to může zdát jako něco, […]
Všichni, kdo podnikají na internetu, mají samozřejmě zájem o to, aby bylo jejich podnikání co nejúspěšnější. A takový zájem není žádným webem vzbuzován automaticky. Z čehož samozřejmě vyplývá, že ten, kdo chce úspěšně podnikat, musí nějak zařídit, aby se o jeho nabídku zajímali i ti, kdo ji doposud ignorují, ale kdo by mohli mít zájem. […]
Není pochyb o tom, že epidemie coronaviru i válka na Ukrajině značně ovlivnily podnikatele po celém světě, naši zemi nevyjímaje. Ti se museli vypořádat s problémy, které doposud neměl, jako snížený stav zaměstnanců, neboť část byla doma buď v karanténě nebo přímo s kovidem, dále nejrůznější opatření, která jim nadále komplikovala situaci, a mnohé další. […]